...

ZABAW KOTA

W grze “Zabaw kota” pomóż właścicielowi dotrzeć do kota zbierając po drodze piłkę. Dostępne są trzy poziomy trudności. Na pierwszym etapie w dolnej części ekranu wyświetla Ci się wiersz trasy, w którym należy umieścić strzałki w taki sposób, aby trasa prowadziła do kota. Koło zębate oznacza podniesienie lub upuszczenie piłki. Aby przenieść strzałkę na odpowiednie pole wiersza trasy, najpierw kliknij – nogą lub ręką – na strzałkę, a następnie na pole, w którym chcesz ją umieścić. Na drugim etapie znajduje się zapełniony wiersz trasy, w którym są błędy. Napraw je, aby właściciel mógł dotrzeć do kota! Aby usunąć błędną strzałkę wystarczy na nią kliknąć. Na trzecim etapie sam tworzysz trasę dla swojej postaci, masz nieograniczone możliwości tras – ogranicza Cię jedynie czas. Aby sprawdzić poprawność trasy kliknij na kółko z trójkątem w prawej części ekranu, by zmienić ułożenie trasy kliknij na kółko w prawej górnej części ekranu, a obok niego znajduje się gumka, którą możesz usunąć wszystko z wiersza trasy. Żeby wrócić do menu głównego kliknij na kółko w lewej górnej części ekranu.

MYŚLENIE KOMPUTACYJNE

KODOWANIE

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.